1. Hoş geldiniz, Akvaryum Portalı ailesine katılım için kendinizi hazır hissediyorsanız üye olun.
    Yardım sayfasından forum kullanım desteği alın.

Normal Akvaryumu Deniz Akvaryumuna Çevirme

Başlığı 'Deniz Akvaryumu Kurulumu Forum' kategorisinde YIKIKTEMO tarafından 21 Eylül 2012 başlatılmıştır.

  1. Murat DEMİR

    Murat DEMİR

    Mesajlar:
    50
    İsim:
    Murat DEMİR
    Üstat ben bu aparatı Ankara sincanda hiçbir yerde bulamadım. Ankarada nerede satıldığını bilen varmı acaba bu siyah aparatın
     
  2. Alparslan

    Alparslan

    Mesajlar:
    20.046
    Yer:
    Kartal-İst
    İsim:
    Alparslan İşken
    Bütün fırat boru bayilerinde mevcut...
     
    muro500 bunu beğendi.
  3. MESUT_KERİM

    MESUT_KERİM

    Mesajlar:
    8.333
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Mesut Arıkan
    Rüzgarlı dan katlı otoparkın girişinin hemen karşısında Akman veya akmanlar diye bir hirdavatci var. Orda bulursunuz.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    serkan8432 bunu beğendi.
  4. basma tulumba

    basma tulumba

    Mesajlar:
    2.484
    Yer:
    Ankara
    İsim:
    Burhan Mutlu
    Ben de nette epey bir aradıktan sonra; uygun fiyatlı satan bir site buldum.
    Akarpınar Teknik Tesisat diye arayabilirsiniz.
     
  5. Murat DEMİR

    Murat DEMİR

    Mesajlar:
    50
    İsim:
    Murat DEMİR
    Teşekkürler arkadaşlar bu gün ruzgarliya gideceğim birde oralara bakalim sagolun bu arada sincandaki firar boru bayilerinde yok

    Çok tesekkur ederim sayin mesut kerim dediginiz gibi malzemeyi Akmanlar adındaki yerde buldum çok sagolun ayriyeten bu malzemeyi arayan arkadaşlara bir faydasi olur diye belirtmek isterim malzememizin adi depo baglanti rekoru saygilar

    Bu arada fiyati 12,5 TL
     
    MESUT_KERİM ve veysel bunu beğendi.
  6. Murat DEMİR

    Murat DEMİR

    Mesajlar:
    50
    İsim:
    Murat DEMİR
    Arkadaşlar bu arada size benim yaptığım bir yanlıştanda bahsedeyim benim yaptığım yanlışa düşecek olanlar tez elden dönsün ;) ben 50 lik delik deldirdim malzemeyide 50 lik aldım malzemeyle deliğin çapları aynı dişli olan kısım deliğin içine girmedi. Galiba bunun bir küçüğünü almam gerekiyor. Benim düşündüğüm gibi 50 lik delik deldirip 40 lık malzememi alacağız yoksa imalatçı benim akvaryumun deliğini 40 lık mı delmiş arkadaşlar ?
     
  7. yekim

    yekim

    Mesajlar:
    957
    Yer:
    Samsun

    Bence deliği önce ölç.


    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  8. Murat DEMİR

    Murat DEMİR

    Mesajlar:
    50
    İsim:
    Murat DEMİR
    Yusuf bey ölçtüm aslında tam 5 cm geliyor ancak aldığım malzemenin çapıda tam 5 içine girmiyor eşit yani benim 4cm likmi almam lazım anlamadımki kafam hiç çalışmıyor bu işlere ;(
     
  9. MESUT_KERİM

    MESUT_KERİM

    Mesajlar:
    8.333
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Mesut Arıkan
    Ince zımparayi islata islata deligi büyüt ;)

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  10. veysel

    veysel

    Mesajlar:
    15.323
    Yer:
    ankara (aydın)
    Yav ne zaman cevap yazdın hem köfte yiyon hem cevap yazıyon arkadaş. :DBende onu diyecektim sonrada bir deterjan olay biter.
     
  11. MESUT_KERİM

    MESUT_KERİM

    Mesajlar:
    8.333
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Mesut Arıkan
    :D

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    veysel bunu beğendi.
  12. veysel

    veysel

    Mesajlar:
    15.323
    Yer:
    ankara (aydın)
    Kapat telefonu hacım meşgul bir şey soracağım.
     
  13. Murat DEMİR

    Murat DEMİR

    Mesajlar:
    50
    İsim:
    Murat DEMİR
    Mesut bey değiştirsem daha iyi olmaz mı acep ;)
     
  14. MESUT_KERİM

    MESUT_KERİM

    Mesajlar:
    8.333
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Mesut Arıkan
    Deligi mi parcayimi? Ikiside olmaz :)

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    veysel bunu beğendi.
  15. veysel

    veysel

    Mesajlar:
    15.323
    Yer:
    ankara (aydın)
    Mesut şu an telefonda benle konuşuyor önce selam söyledi :Dsonra 4 lük takarsa etrafı silikon olur diyor. Sen deterjan falan arap sabunu bir şeylerle tak onu oraya.
     
    Murat DEMİR bunu beğendi.
  16. Murat DEMİR

    Murat DEMİR

    Mesajlar:
    50
    İsim:
    Murat DEMİR
    Mesut bey parçayı bi küçük almayı düşündüm ama o da mı olmaz ?
     
  17. MESUT_KERİM

    MESUT_KERİM

    Mesajlar:
    8.333
    Yer:
    ANKARA
    İsim:
    Mesut Arıkan
    Olmaz .ıslak zımpara

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  18. Murat DEMİR

    Murat DEMİR

    Mesajlar:
    50
    İsim:
    Murat DEMİR
    Teşekkürler arkadaşlar ilgi ve alakanız için bi yolunu bulacaz artık eyvallah.
     
  19. veysel

    veysel

    Mesajlar:
    15.323
    Yer:
    ankara (aydın)
    Murat olmaz o şekil etrafına silikon kötü olur sızdırır ileride dediğim gibi yapın sağlam olsun.
     
  20. Murat DEMİR

    Murat DEMİR

    Mesajlar:
    50
    İsim:
    Murat DEMİR
    Veysel bey 50 lik pimaşta zar zor çok zorlayarak giriyor deliğe bende sizin dediğiniz gibi yapacağım gidip malmeyi değiştirip öyle deneyeceğim olmazsa son çare pimaşla yapacağım çünkü pimaşı silikonlamak hiç içime sinmiyor zınpara işide aklıma yatmadı açıkcası olacağa benzemiyor
     

Sayfayı Paylaş